::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo! Welcome to my wonderland. I'm Athirah.


Follow Me!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: HusnaSu
Blog Author: Athirah Aziz


Kerja Kursus Sejarah :O

Hai awok :* Hai semuaaa :* Eiii, gatalnyaa aku, err, tolong ah -,- Eh2, lupa lak nk bagi salam. Hihi. Assalamualaikum korang yang ku rindu lagi bertambah sayang. Eiii, galokkk emm ayat aku. Tak ku sangka, taku ku duga, diriku segatal ini. K, fake je ni. Hahaha.

What? Ape mu pandang2 aku? Mu tanye bakpe ngan kerja kursus sejarah aku? Errr, sebek weh :'( Nk tahu op sebab mende? Meh ah aku nk cerita. Nk luahkan sikit perasaan aku ni.

Aku belum siap lagi kerja kursus Sejarah ! OMG :O Ni kes photostate lambat sangat lha ni kat skul tadi, alahai. Ni ah jadinya n then satu lagi, wt kerja last minute. Padan muka kt mu tirah. Sape suruh mu wt kerja last minute, pandai2 ah mu tanggung sendiri. Hurm, korang ni pun, bukannye nk support aku pun. K, sedih gila kot T.T hehe, jk :)

Kelmarin kat sekolah, seharian aku wt kerja kursus sejarah. Cikgu masuk n then mengajar subjek yang diaorang ajar, tapi aku, duk sibuk wt kerja kursus sejarah. Nasib lerww cikgu dok marahkan aku, hahaha. Fuh, lega kot. Balik je dari sekolah kelmarin, aku sambung balik wt kerja kursus sejarah sampai keesokan paginya aku stop kt pukul 1.15 pagi. N then hari ni, aku sambung balik wt kerja kursus sejarah kt sekolah. Mase rehat pulak, aku g photosate, n then mase photostate, ade something yg berlaku. OhMyGod :O Malunyaa aku Ya Allah. Huaaaa T.T pastu, lepas naik rehat, aku sambung balik. Duk syok2 aku wt kerja kursus sejarah, tibe2 ade annoucment kbo gini 'Kepada semua pelajar Tingkatan 3, sila masuk ke dalam dewan sekarang juga' Aduh ! Bekok molekk bila aku dengor annoucment gini. Kacau line betul lhaa. Habis musnah semua rancangan aku nk hantar kerja kursus sejarah hari ni. Hampeh tol --'

K ah korang, aku nk sambung wt balik kerja kursus aku. Ahad ni dah kena hantar, kan dok pasal2, dok ciap pulakk. Gopoh pulakk aku wt kerja sejarah kan sampai habis orang aku marah ary ni sebab ganggu aku wt kerja kursus sejarah. Hihi, tataaa titiii tutuuu :*