::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo! Welcome to my wonderland. I'm Athirah.


Follow Me!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: HusnaSu
Blog Author: Athirah Aziz


OhMyBlog :O

Assalamualaikum. Tolong jawab k salam aku. Kalau dok, hang dapat dosa, hang tahu dok? Aish, merepek pulak aku malam ni. Pasal korang lha ni, nk jawab salam pun sampai aku nak kena cakap jugak. Berat 66 guhs lha. Eh2, aku gurau je, korang jangan lha ambek hati erk? Hehe. K, peace kawan ^,^ First of all, aku nk ucapkan thanks lha sebab sudi jenguk blog aku yang dok seberapa nk comel sangat. Aku tahu aku lebih comel daripada blog ni. Ohnooo, K, aku perasan. Bak kata yati, orang comel takkan ngaku dia comel. Hahaha, omg :O Err, banyak pulak aku merepek malam ni -,- Huhu, watlekk :D

Malam ni aku rasa tangan aku rajin pulak nak menaip panjang-panjang dalam blog. Korang jangan lha bosan pulak baca blog aku ni. Hihi. Nobody perfect in the world, right? :) Yes, i'm right ! Hoho, manyak happy ma ! Hahaha ! Eii, bakpe lha ngan aku ni? Ape yang aku story ni dah lari daripada tajuk aku. Huh -.-

Sebenar-benarnya ape yg aku nk post malam ni ialah Jeng Jeng Jeng ! Hahaha, hang tahu dok ape yang ceq nak habaq kat hang semua ni? Hang tak tahu? Awat pulak? Ish, aku ni pun satu, aku belum story, duk sibuk tanye org ape yg aku nk story. Cerdik lajok jadi gini ea, hihi T.T

Ok lhaa, tujuan aku post malam ni sebab aku bosan je. Ngeh ngeh ngeh :P Booooo ! Hahaha, hang kena tipu lha, werkkk :P Eh, ape aku ni? Perangai mengalahkan budak-budak umur 5,6 tahun --' Hehe, K. sebenarnye aku post ea sebab aku nk story pasal blog aku yang dulu. Hang nk tahu dok ape jadi kat blog ceq yang dulu? Aku dah lupa password blog aku yg ni. Eii, geram betoi ceq dibuatnye. Tapi one day, aku try bukak n akhirnya dapat gak blog aku balik. Alhamdulillah. Yeay ! Yeay ! Hehe Tapi aku ni pun satu, dah tahu buat password yang mengarut-ngarut tulis lha kat mana-mana, ni duk ingat lam kepala otak je. Aku ni pelupa sikit orangnye. Bukan nyanyok k? Just pelupa sikit. Nyanyok n pelupa dok sama k? Ape? Bia lha, bagi aku dok sama sebab ejaan dia dok same. Ce tengok molek, mane same ejaan tuu. Hahaha, kesian korang kena kelentong dengan aku. Hak2 :P

Weh lok, panjang lebar pulak aku duk merepek malam ni. Eii, korang watlekk dah lha k? Perangai aku memang macam ni. Suka merepek sorang-sorang. Aku dah biasa macam ni. Dah memang perangai original aku. Ceh, ORIGINAL tuu. Hehe :D Klha awok awok semua, saya penat duk menaip panjang-panjang, hehe. Jangan marah saya ea? Hihi. K, sayang awok awok semua. Byeee :* Nyte u all ;)