::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo! Welcome to my wonderland. I'm Athirah.


Follow Me!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: HusnaSu
Blog Author: Athirah Aziz


Result? Kenapakah?

Assalamualaikum. Hai Hai, Bye Bye :* Hihi. K, joke :) Korang sihat? Kalau sihat, bagus lerww, law dok sihat, pergi makan ubat cepat2 neh. Hehe. Caring jugak aku ni erk? K, aku punya lha banyak perasan :P btw korang duk sibuk buat ape tuu? May i know? Hihi. Ish, aku ni pun satu ! Confirm la diaorang duk baca post yg mu tulis, errr --'

Sebenarnye op op op, aku nk ngadu kt korang tentang result aku. Oh :'( Korang nk tahu ke ape yg terjadi dgn result aku? Nk tahu ke? Erm, takyah tahu lerww, result aku bukannye okay sangat pun. Aku dok la secerdik korang semua. Tapi takpe la, aku rase aku nk cerita jugak lam blog sebab aku rasa macam dok tenang je.

Mid year ni, aku just dapat 2A, 5B, 1C, 1D. Aku happy sangat2 sebab impian aku selama ni aku nk dapat A dlm Geografi akhirnya tercapai. Thanks cikgu sebab bawak saya pergi kem hari tuu n lastly saya dapat buktikan bahawa saya dapat score dalam Geografi. Alhamdulillah dapat A btw wooo :O Bakpe mesti ade C and D dalam result aku? Bakpe?! Please tell me. Argghh ! Kenapakah? Aku dah berusaha nk score A and B je, tapi bakpe ade C and D? Tapi gane2 pun, aku tetap bersyukur sebab result aku semuannya naik kecuali SEJARAH and BM ! Dok suke gini bak ah. Tekangg molek :'(

Korang nk tahu dok aku dapat berape markah result Mid Year aku? Takpe lha, hari ni aku baik nk bagi tahu pasal markah aku. Huaaaa T.T

BM - 71
MT - 86
BI - 71
KH - 50
SEJ - 40
BA - 60
PAI - 62
GEO - 82
SN - 68

Teruk kan? Takpe, selagi belum PMR, selagi tu la aku akan berusaha dapat banyak lagi A. InsyaAllah. Doakan aku k? Aku akan wt yg terbaik utk Trial nanti. Semoga aku boleh jawab semua soalan. Amin. K lha, dok larat dah nk tulis, hehe. banyak kerja la katakan yg hendak dibuatnye. Huhu. Ktataa~