::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo! Welcome to my wonderland. I'm Athirah.


Follow Me!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: HusnaSu
Blog Author: Athirah Aziz


Assalamualaikum :)

Assalamualaikum semua. Selamat petang :') Dah lama aku tak update blog ni kan? Yeah! Memang tersangatlah lama aku dok update blog sehingga aku lupa email dan password blog aku sendiri. How bad I am, right? Hm. Bukan apa,  tahun ni busy sikit dengan PMR. Sebab tu la jarang update blog ni. Lagipun, tak tahu nk update ape. Pemikiran ni cetek pulak.

Btw aku rindu sangat-sangat kat semua kawan aku. Terutama sekali Yati :'( Yeah! Dah lama aku rindu dia. Selain dia, aku pun rindu Husna Suhaila, Aisyatul, Eizzah, Izzah, Marliyana, Sarah, Amalia dan semua budak 3 Karomah la.

Aku dah takde idea nk update ape lagi. Apa-apa pun, aku nk ucapkan terima kepada Husna Suhaila sebab dia lah aku boleh bukak blog ni. Hehe. Thanks awak :* Sebab ingat email and password blog saya. Saya hargai sangat-sangat. Hehe :D Okay. Dah nak masuk maghrib ni. So setakat ni jela untuk hari ni. Korang jangan lupa solat pulak tau. Ok. Assalamualaikum semua :')