::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo! Welcome to my wonderland. I'm Athirah.


Follow Me!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: HusnaSu
Blog Author: Athirah Aziz


PMR dah habis. Yeay! :D

Assalamualaikum semua. Selamat pagi :* Eh, pagi? Err, dah pagi kot. Hehe.  Korang semua sihat? Alhamdulillah la kalau korang semua sihat ea. Hehehe. Okay. Aku sebenarnya banyak gelak je dalam blog ni kan? Hm, nk buat gane, memang dah style aku macam ni. Aku bersyukur je tau :')

Yeay! PMR dah habis la :D Sukanya! Sukanya! Hekhek. Tak pernah pulak aku jadi unmatured like this -.- Hahaha. Never mind right? Hehe. Happy sangat-sangat sebab PMR dah habis. Aku rasa aku dah buat yang terbaik untuk PMR kali ni. Aku tawwakal jela dapat result PMR berapa nanti. Apa-apa pun, aku harap aku dapat straight A's la. Time UPSR dulu, aku hanya dapat 3A 2B je. Aku bersyukur la dapat 3A dalam UPSR sebab sebelum ni masa peperiksaan biase, memang aku tak pernah dapat A walaupun hanya 1A. Aku memang terkejut time tu, sebab tak percaya, betul ke result aku tu? Hehe. Apa-apa pun, alhamdulillah. Aku bersyukur padamu Ya Allah. Ini semua berkat doa daripada kedua-dia ibu bapa ku.  Sayang ma dan abah sangat-sangat :*

Eh eh, berbalik pada PMR balik. Hehe. Okay. Sekolah lain kebiasaannya ambil 8 paper je, tapi aku ambil 9 paper sebab aku ambil subjek Bahasa Arab. Dengar Bahasa Arab macam susah je kan? Haha. Sebenarnya tak susah mana pun kalau kita faham apa yang diajar. Hehe. Aku rasa aku bertuah sangat sebab aku dapat belajar dengan lebih dekat Bahasa Arab ni. Lepas ni, dapat la bercakap Arab dengan orang Arab. Hahaha.

Aku ingat lagi masa hari pertama aku ambil PMR, ma dan abah aku sanggup tunggu aku sebelum aku masuk dalam bilik peperiksaan. Sampai hari terakhir aku ambil PMR pun, ma dan abah aku sanggup tunggu. Memang aku beruntung sangat dapat ibu bapa macam ni. Aku harap aku dapat bahagiakan ibu dan bapa aku dengan result PMR aku nanti. In Shaa Allah. Amin :') K lah korang, tiba-tiba terasa macam mengantuk pulak. Maklumlah, aku memang suka update pagi-pagi buta macam ni sebab takde orang yg nak ganggu aku. Hehe :D Okay. Assalamualaikum. Good morning maybe :D Hehe :*