::Snow Pink::
D'Owner!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies Stuff

Annyeonghaseyo! Welcome to my wonderland. I'm Athirah.


Follow Me!



Credits!

Template: Nurul AtiQah
Edited By: HusnaSu
Blog Author: Athirah Aziz


Rindu....

Assalamualaikum semua :D Awak semua sihat? Kalau sihat, alhamdulillah. Kalau tak sihat pun, alhamdulillah jugak tau. Sebab bila kita sakit, Allah gugurkan dosa kita tau :) Hehe. You all dah makan? Ololo. Belum eh? Why belum? Pi la makan dulu tu. Hihi. Oh okay. Dah lewat utk dinner sekarang? Lol makan ajelah makanan ringan :D Hehe.

By the way, dah lama gila aku tak update blog ni. Huh. Aku rasa dah berhabuk sakan blog aku ni. Habuk pun makin minat pulak terperap kat blog ni. Entah-entah dah ada sarang habuk kot. Haha. Sebenarnya kan, aku rindu someone ni. Yeah someone yang aku sayang sangat-sangat. She's my bestfriend. She's my soulmate. She is Norhayati bt Ahmad Saidi.

Tahun ni kitaorang ada krisis persahabatan. Wah krisis persahabatan gitu. Haha biasanya dengar krisis rumah tangga, tapi hari ni krisis persahabatan pulak. Ecece dunia dah maju kang. Kih kih. Perit gila kot nak hadapi semua ni. Rasa perit ni lagi sakit dari ditinggalkan oleh pakwe. Ececeh ada pakwe kah aku ni? Haha berangan je lebih. Betul la cakap orang. Ramai orang boleh hidup tanpa pakwe tapi tak ramai orang boleh hidup tanpa kawan a.k.a bestfriend.

Kalau boleh kan, saya nak kita berdua macam dulu. Eii best je kan kita macam dulu? Saya rindu gila dengan awak. Rindu nak makan dengan awak. Rindu nak rest dengan awak. Rindu nak hang dengan awak. Rindu nak lepak dengan awak kat sekolah. RIndu nak tengok awak senyum. Rindu nak dengar awak gelak. And the most i miss, rindu nak tatap muka awak. How cute your face. Aww rindu gila ah :'(

How did that we know each other? Kita kenal masa kita form 2. Masa tu, kita jadi classmate. Time tu la saya mula kenal awak. Masa form 1, seriously I talk, saya tak pernah kenal awak langsung. Huh. Sejak kita jadi classmate, kita mula jadi rapat. Kita mula share cerita kita tentang family dan masalah. Saya rasa bertuah sangat dapat kenal dengan awak.

Naik form 3, kita still jadi classmate. Alhamdulillah. Happy sangat time tu :') Then, kita makin rapat sebab setiap minggu mesti je ada kelas tambahan. Then, pergi kem sama2. Tidur sama2 masa kat kem. Hm rindu gila time tu. Kan best kalau masa boleh diputarkan kembali. Hm :'<

Masa form 4, kita stay kelas yg berlainan sbb result kita tak sama. Then akhir bulan 1, saya dapat naik kelas. Then, kita jadi classmate balik. Tapi tak sampai 1 bulan, awak pulak naik kelas. Huuu. Time tu memang patah, robek, koyak habis hati saya ni haa. Just awak tak nampak je. Hihi. Tapi time tu, takde lagi krisis persahabatan kita. Kita makin rapat. Awak pulak makin manja bila dengan saya.

First thing that always in my memories is you kissed my left cheek. Omg. Time tu saya rasa dah jadi macam princess tahu tak. Haha. Then, lepas tu, kita makin lama, makin berenggang. Maybe sebab saya rapat dengan budak classmate saya. Hm I always thinking about you. Everyday and everynight. Memang susah nak terima kenyataan kan? Tapi takpe, saya sentiasa berdoa kpd Allah supaya kembalikan pertalian persahabatan kita. In Shaa Allah kita akan bahagia macam dulu :)

I'm happy to know you. Thanked to you for being me be a part of your life. I do I miss our sweet memories. I hope you don't forget me. You're my bestfriend until Jannah. In Shaa Allah :) May Allah bless us. I love you so much, dear my bestfriend.

I think that all for tonight. Haa dah terlebih feeling pulak kat sini. Hihi takut awak semua menangis berjebek-jebek je japgi. Haha. K good night you all. Bye, Sleep tight and well :D Assalamualaikum cinta :*